niedziela, 16 marca 2014

Enigmatyczny szampon aloesowy Bio Naia

// // 5 comments
Wczoraj wybrałam się do Galerii Przymorze w celu zakupu sztybletów w obecnym w jej pasażu Decathlonie. W drodze do docelowego sklepu, przechadzając się po centrum handlowym zauważyłam istnienie supermarketu E.Leclerc. Nie byłabym sobą gdybym nie zapragnęła zgłębić tajników drogeryjnych zasobów tejże placówki, w związku z czym zdecydowałam się wstąpić w jej progi. Przeglądając półki z ofertą produktów do pielęgnacji włosów natknęłam się na bardzo ciekawy kosmetyk.

Mowa tu o francuskim szamponie ekologicznym firmy Bio Naia. Zdejmując go z półki w celu skontrolowania jego składu byłam przekonana, że niczym mnie nie zaskoczy i, że okaże się wysoce rozczarowujący. Jakież było moje zdziwienie gdy po odwróceniu opakowania tego produktu moje oczy ujrzały poniższą listę ingridiencji:

Okazało się, iż to francuskie cudeńko zostało stworzone kolejno na bazie wody, soku aloesowego oraz wyciągu z kory, liści i gałązek oczaru wirginijskiego. Dopiero po tych trzech składnikach w spisie objawia się obecność detergentu pod postacią ALS.

W środku znajdziemy również między innymi proszek jogurtowy oraz olej ze słodkich migdałów. Wszystko to zamknięte w oryginalnym, kanciastym, cieszącym ludzkie oko opakowaniu dostępne za cenę poczciwych dziesięciu polskich złotych.

PIERWSZE WRAŻENIE

Wczoraj umyłam włosy moim nowym nabytkiem. Szampon ma przyjemny, nienachalny zapach i bardzo dobrze się pieni. Po odciśnięciu wody z czupryny, rozczesałam ją, uraczyłam jedynie ugniataniem rękoma wysmarowanymi żelem mrożącym od Joanny i pozostawiłam do wyschnięcia. Uzyskałam efekt pełnych objętości, bujnych acz nie spuszonych włosów Jedno użycie to jednak za mało aby wyrobić sobie konstruktywną opinię o kosmetyku, w związku z czym rzetelna recenzja szamponu Bio Naia pojawi się dopiero za kilka tygodni.

Pozdrawiam Was serdecznie,
Algadia

5 komentarzy:

  1. Nigdy o nim nie słyszałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo kojarzy mi się ten szampon z aloesowym Equilibry ;-)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na rozdanie "kolory i zapach wiosny" http://mywolin.blogspot.com/2014/05/rozdanie-kolory-i-zapachy-lata-z-okazji.html#more

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam krem z tej firmy. Mimo, że zachwycał składem, nie spisał się zbyt dobrze :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz spotykam się z tym szamponem. Nawet mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń