wtorek, 4 lutego 2014

Kontrastowe Roladki - Przepis Wideo

// // 5 comments
Tytułowe ciasteczka wśród innych tego rodzaju wypieków wybijają się swą oryginalnością i nietuzinkowością. Hipnotyzują one widzów swymi ciemnymi spiralami i sprawiają rozkosz podniebieniu kosztującej je osoby. W dzisiejszym poście pragnę przedstawić Wam przepis na Kontrastowe Roladki, który zaserwuję Wam w niespotykanej jak dotąd na moim blogu filmowej formie.
















Jeśli chcecie poznać przepis na wyżej przedstawione wspaniałości zapraszam Was do obejrzenia filmu go prezentującego:


Pojawienie się tego wideo nie jest przypadkowe. Postanowiłam bowiem poszerzyć nieco swoje internetowe horyzonty i zdecydowałam się położyć moje zachłanne macki również na popularnej platformie YouTube. W związku z tym serdecznie zapraszam Was do subskrypcji mojego raczkującego jeszcze kanału.

Pozdrawiam Was serdecznie,
Algadia

PS: Wielką radość sprawisz mi, jeśli zdecydujesz się na polubienie mojego nowo powstałego fanpage'a na Facebook'u :)

5 komentarzy:

  1. jej, chce jedno! albo cały talerz! wygladaja przepieknie, na pewno sobie takie cos wyczaruje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Na pewno warto wykonać ten przepis, również ze względu na to, że jest on nieco bardziej skomplikowany od innych i można się przy nim nieco podszkolić :D

      Usuń
  2. Uhu, kochana, się rozkręcasz :) Coraz lepiej, coraz lepiej. Czekam na tutoriale wideo do fryzur :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Fryzurowe tutoriale na sto procent pojawią się na moim kanale :D

      Usuń
  3. Zjadłabym :)) Wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń