piątek, 31 stycznia 2014

W kręgu owsiano - bananowej rozkoszy

// // 7 comments
Urzekają miękkością, puszystością, subtelnością a przede wszystkim fantastycznym aromatem. Są daniem niesamowicie zdrowym i pożywnym, dzięki czemu zdają się być wspaniałym sposobem na rozpoczęcie aktywnego, pełnego wrażeń dnia. Zapewniają sytość na kilka godzin i nie potrzebują dużego nakładu pracy przy ich przygotowaniu.
W dzisiejszym poście zamierzam przedstawić Wam mój autorski przepis na owsiano - bananowe placuszki, który stworzyłam metodą kreatywnej improwizacji.



W celu wykonania wyżej widocznych wspaniałości należy zaopatrzyć się w:

- Pięć łyżek płatków owsianych
- Jednego banana
- Jedno jajko
- Dwie łyżki jogurtu naturalnego
- Pół łyżeczki proszku do pieczenia
- Opcjonalnie kilka tabletek wybranego słodziku

Sposób przygotowania:

1. Płatki owsiane zblendować na gruboziarnistą mączkę, wymieszać z resztą suchych składników.

2. Banany z jogurtem zmiksować na gładką masę, połączyć ze spreparowanym w poprzednim punkcie proszkiem i wbić jajko.


3. Smażyć na wolnym ogniu porcyjki ciasta w czubaty sposób wypełniające łyżkę.


Z podanej ilości składników, będziecie w stanie wyczarować niżej widoczną ilość krążków.

Placuszki te uwielbiam konsumować polewając je słodkim jogurtem, lub okraszając powidłami śliwkowymi bądź konfiturą. W zestawie z ulubionym serialem, tak zaserwowane śniadanie wspaniale nastraja mnie na resztę dnia i pobudza do aktywnego jego spędzenia.

Pozdrawiam Was serdecznie,
Algadia

PS: Wielką radość sprawisz mi, jeśli zdecydujesz się na polubienie mojego nowo powstałego fanpage'a na Facebook'u :)

7 komentarzy:

  1. Aż mnie naszła ochota na owsiankę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat nie miałam dziś pomysłu na śniadanie - zrobiłam Twoje placuszki i wyszły pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Niesamowicie cieszy mnie, że ktoś zechciał wypróbować mój przepis i do tego jest zadowolony z rezultatów :D

      Usuń
  3. Mi cała paćka wyszła o wiele gęstsza niż ta prezentowana na zdjęciach, pierwszy placek przyssał się do patelni :c
    Cała reszta placuszków jednak wyszła doskonale, są niesamowicie smaczne! Dziękuję za przepis!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy smażeniu tych placuszków trzeba nabrać trochę wprawy i nauczyć się dobrze obsługiwać tą masę :)
      Bardzo cieszę się, że zasmakował Ci ten przepis :D

      Usuń