wtorek, 21 stycznia 2014

Koncentracja

// // 1 comment
Dwunastego lipca 2012 roku zdobyłam się na postawienie pierwszych kroków na rozległej ścieżce polskiej blogosfery. Po kilku miesiącach stałam się współtwórczynią tego internetowego organizmu, pozyskałam wąskie grono stałych czytelników, zaś moje statystyki poszybowały w górę.
Wkrótce jednak wszechstronna dusza, której jestem posiadaczką zaczęła domagać się czegoś więcej niż tylko wiecznego rozwodzenia się na tematy dotyczące włosów oraz kosmetyków. Zapragnęłam dać wyraz gronie moich innych pasji, w związku z czym założyłam trzy nowe blogi. Kolejno dotyczyły one gotowania, fotografii oraz fitnessu.
Popadłam w przesadę, nie byłam w stanie należycie rozwijać każdej z utworzonych przez siebie stron i nadać im odpowiedniego wyrazu, w wyniku czego zostały one skrajnie zaniedbane.

Ostatnimi dniami ku mej radości udało mi się wysnuć myśl, o połączeniu wszystkich moich pasji w jedną na kanwie najbardziej prosperującego z blogów. Mam zamiar skoncentrować się w pełni na rozwijaniu jego tematyki i zapewnianiu mu stałej, systematycznej pielęgnacji.

Od dziś Algadia nie uwalnia już jedynie urody. Teraz uwalnia szeroko pojętą satysfakcję. Satysfakcję, którą przynosi nam spełnianie się w życiu, satysfakcję, którą daje nam osiąganie sukcesów oraz pokonywanie własnych barier i słabości. Satysfakcję, która zapewnia nam wzniesienie się na szczyt jakości naszej egzystencji. Satysfakcję, która darowuje nam szczęście.

Uroczyście oświadczam o nadchodzącym poszerzeniu tematyki obecnego tu bloga do granic, ustalonych całkowicie przez moje aktualne pasje, widzimisię oraz zachcianki. Nie rezygnuję oczywiście całkowicie z postów poświęconych tematyce urody, ponieważ jest to jedna z najbardziej fundamentalnych kwestii ludzkiego życia.

Z góry przepraszam Was za fakt, iż najbliższy czas będzie erą burzliwych zmian w wyglądzie oraz zawartości tej strony. Obiecuję, że po technicznych oraz graficznych wojażach wrócę do Was z nowym zapałem oraz energią jakiej w stosunku do prowadzenia tego bloga jeszcze nigdy nie żywiłam.

Pozdrawiam Was serdecznie :)
Algadia

1 komentarz:

  1. Cześć! Nominowałam Ciebie do zabawy Liebster Blog Award! :)
    http://anaphoraa.blogspot.com/2014/01/libster-blog-award.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń