poniedziałek, 13 stycznia 2014

Dziesięć urodowych kanałów na YT, które cenię

// // 3 comments
Magię YouTube'a dane mi było odczuć na własnej skórze po raz pierwszy stosunkowo niedawno. Stało się to bowiem dopiero przed rokiem. Wcześniej jedynie sporadycznie zdarzało mi się obejrzeć w tymże serwisie jakiś vlog. Czynność ta zdecydowanie nie była stałym elementem mojego rozkładu dnia codziennego.

Wkrótce jednak nadeszły ferie zimowe i w ramach marnowania wolnego czasu postanowiłam odwiedzić tą popularną stronę. Już pierwszego dnia odkryłam mnóstwo wspaniałych ludzi i obejrzałam masę interesujących, praktycznych a czasem nawet nieco ekscentrycznych filmów.
Wkręciłam się w oglądanie vlogów tak bardzo, iż wpadałam w kilkugodzinne YouTube'owe transy,a pula moich subskrypcji urosła do ponad stu vlogerów.

W dzisiejszym poście przedstawię Wam 10 dziewczyn, których kanały należą do grona moich ulubieńców w tematyce urodowej. W każdym z nich moje serce podbiło co innego i każdy w zupełności różni się od drugiego.




Shameless Maya
Jest osobą wielce energetyczną i niewyobrażalnie pozytywną. Jej miniprodukcje są zawsze kreatywnie zmontowane i nie pozwalają na choćby chwilę nudy oglądającemu. W swoich kreacjach przywodzi mi na myśl kolorowego ptaka. Z czystym sumieniem mogę obdarzyć ją mianem pięknej kobiety o wspaniałej karnacji i figurze.
Po tym opisie mogłoby się wydawać, iż Maya jest osobą rozpieszczaną przez życie. Wbrew pozorom ma ona za sobą trudne przeżycia, za co tym bardziej należy Jej się podziw dla postawy jaką przyjęła w życiu.




Becca Rose
To dziewczyna o urodzie najpiękniejszej porcelanowej laleczki. Uwielbiam to jak wszystkie elementy Jej wizerunku znakomicie ze sobą współgrają dopełniając się wzajemnie. Na kolana powala mnie ponadto Jej fantastyczny brytyjski akcent, który pieści me uszy niczym najczystsze tony muzyki.
Nie byłabym sobą gdybym nie wspomniała również o włosach, które zachwycają swoją objętością i fakturą.




Klaudia Łepkowska
Klaudię można oglądać nie tylko na ekranie komputera. Czasem bowiem pojawia się także podczas pełnometrażowych projekcji. Może kojarzycie ją z ekranizacji powieści "Felix, Net i Nika", w której zagrała trzecią z tytułowych postaci. 
Obecnie zaczyna swoją przygodę z YouTubem, i nie jest w tym serwisie jeszcze zbyt popularną osobą. Uważam jednak, iż fakt ten szybko ulegnie zmianie ze względu na przyjemne materiały filmowe przez nią produkowane. Jeśli tylko uda jej się polepszyć jakość nagrywanego wideo, zdecydowanie ma szansę stać się częścią sceny polskiego YouTube'a.




Pierwsze określenie, które przychodzi mi na myśl w kwestii Lucy jest ekscentryczność. Należy ona do grona osób, które urodziły się w niewłaściwej epoce. Wnioskuję to uwzględniając Jej zamiłowanie do gorsetów i długich włosów.
Jak widać jest kobietą bardzo oryginalną, oryginalność zaś jest cechą, którą bardzo cenię sobie w dobie XXI wieku, czasie globalizacji i wszechobecnej kultury masowej.




Czeszemy
Wydawało mi się, że jest to zwykły kanał z interesującymi fryzurami do czasu gdy jego założycielka zgoliła swe piękne włosy na łyso. Od tamtej pory z zapartym tchem śledzę Jej przygodę z zapuszczaniem pasm od zera.  Ponadto chętnie przysłuchuję się Jej refleksjom na temat znaczenia owłosienia w życiu kobiety.




Grav3yardgirl
Obserwując dynamiczną mimikę, za której pomocą na swej twarzy wyraża emocje ta dziewczyna szczerze martwię się o to jak po latach odwdzięczy się za to Jej buzia. Dla niej określenie oryginalna i dziwna to za mało. Największą uwagę w jej wyglądzie przyciągają intensywnie błękitne oczy i nietypowo pofarbowane włosy.
Uwielbiam ją za jej rzetelność, prawdziwość i brak usiłowania udawania kogoś kim nie jest. Otwarcie ukazuje ona widzom swoje prawdziwe, szalone acz przyjazne oblicze.




LitlleStar1987
Vlogerka ta jest osobą niesamowicie ciepłą i sympatyczną. Poza działalnością na YT, zajmuje się również modelingiem XXL i odnosi na tym tle sukcesy. Pokusiła się nawet o udział w castingu do TopModel.
Uważam, że swoją postawą udowadnia ona stwierdzenie mówiące, iż piękno nie ma określonego rozmiaru i bardzo Ją sobie za ten fakt cenię.




BeautyKLove
W zasobach jej kanału znajdują się recepty na otrzymanie bez pomocy gorących narzędzi chyba każdej możliwej istniejącej faktury włosów. Poczynając od afro, przez loki, kończąc na falach aniołków Victoria's Secret. Znajdziecie u niej także wiele kreatywnych i praktycznych przepisów na kosmetyki możliwe do wykonania własnoręcznie.




FoodDrugAndCosmetics
Właścicielka tego kanału to promienna, zielonooka studentka kosmetologii i fizjoterapii. Lubię słuchać Jej fachowych pogadanek na temat składników produktów i ich zastosowań,a także oglądać vlogi o zupełnie innej tematyce.
Szczególnie podobała mi się relacja z podróży autostopem i pobytu w Amsterdamie. Taki wypad marzy się również mi. Mam nadzieję, że w odpowiednim czasie dane mi będzie coś podobnego zorganizować.




StilaBabe09
Zdaje się, że Meredith jest osobą najdłużej przeze mnie subskrybowaną ze wszystkich powyżej opisanych. To moja ulubiona zagraniczna Vlogerka. Jest prześliczną dziewczyną mieszkającą w wielkim domu z basenem położonym na terytorium słonecznej Californii.
Niesamowicie motywuje mnie do zapuszczania długich włosów i walki o posągową figurę, ponieważ sama jest w posiadaniu obu tych rzeczy. Zawsze z ekscytacją zabieram się do oglądania jej nowego filmiku, a po seansie nie mogę doczekać się następnego.


Jak możecie z łatwością stwierdzić po lekturze powyższego, postu YouTube stał się dla mnie nieodłączną częścią każdego dnia. Mam nadzieję, że z upływem czasu dane mi będzie znaleźć jeszcze większą liczbę osób zasługujących na moją subskrypcję, tak aby po kliknięciu w serwisową zakładkę "Co obejrzeć" zawsze czekała na mnie masa nowych propozycji.

Pozdrawiam Was serdecznie :)
Algadia

3 komentarze:

  1. Nie znałam ich, zdecydowanie zaczynam oglądanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam Marzenka, niezwykle szczera, ciepła i prawdziwa <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kanał Bunny! Shameless Maya też często oglądam.

    OdpowiedzUsuń