niedziela, 12 stycznia 2014

Czego pragnie włosomaniaczka?

// // 7 comments
Ostatnią włosową wishlistę opublikowałam na łamach bloga ponad rok temu. Od tamtej pory udało mi się zdobyć kilka produktów w niej zamieszczonych. Z czasem jednak przybywało również multum nowych życzeń, co w kosmetycznej blogosferze nie powinno nikogo dziwić.
Powszednią listę nazwałam "wielką", podczas gdy znajdowało się na niej jedynie siedem produktów. Dzisiejszy spis zaś mam pełne prawo nazwać pokaźnym, ponieważ obejmuje on aż trzydzieści jeden sztuk kosmetyków.

Poniżej przedstawiam Wam grono produktów, o których rozmyślanie spędza mi sen z powiek, zaś pragnienie ich posiadania rozpala do białości zakupoholiczny odcinek mojej duszy.




1. Batiste, dry Shampoo dark & deep brown.
Ciekawi mnie jak będzie przebiegało stosowanie suchego szamponu zawierającego brązowy puder. Czy będzie w stu procentach niewidoczny po użyciu?

2. Balea, Feuchtigkeits Haarmilch Mango + Aloe Vera.
Mleczko to zachwalała Marta z bloga Uroda i Włosy, mam przeczucie, że byłoby w stanie zadowolić także i moje pasma.

3. Procter & Gamble, Pantene Pro-V, Mus głęboko nawilżający.
Zupełnie tak jak Anwen, która niedawno go polecała, niezliczoną ilość razy podczas wizyt w supermarkecie brałam go do ręki, acz po chwili zadumy odkładałam. Pragnę w końcu ulżyć mojej ciekawości i przekonać się jak sprawdzi się w moim przypadku.

4. HiPP Babysanft, Baby Shampoo Sensitive.
Jakiś czas temu zastanawiałam się nad jego kupnem podczas pobytu w Rossmanie, ale ostatecznie zrezygnowałam. Pochlebne opinie na Wizażu skłaniają mnie jednak do jego zakupu.

5. Garnier Fructis, Oleo Repair, Odżywka wzmacniająca do włosów suchych i zniszczonych.
Wiele razy przewijał się na łamach blogosfery, w związku z czym zapragnęłam wypróbować go na sobie.

6. Nivea, Intense Repair, Odżywka odbudowująca do włosów suchych i zniszczonych.
Tak jak wspominałam w ostatnim poście, na blogu My Hair Secrets wyczytałam, iż działa ona lepiej od wersji Long Repair, która jest moją ulubienicą.

7. Love2mix Organic Maska nawilżająca do suchych włosów.
Kusi mnie w niej obecność ekstraktu z pereł i jagód Acai.

8. Alverde, Nutri-Care-Shampoo Mandel Argan.
Bardzo przypadł mi do gustu jego bogaty skład. Znajduje się w nim między innymi olejek arganowy i migdałowy.

9. Procter & Gamble, Pantene Pro-V, 2 Minutowa maska intensywnie odżywiająca do włosów cienkich.
Dowiedziałam się o jej istnieniu podczas lektury haulowego postu u Anwen. Większość wizażanek ma o nim pochlebne zdanie.

10. Love2mix Organic Szampon Nawilżający do suchych włosów.
Tak jak w punkcie #7 ,do kompletu.

11. Love2mix Organic Szampon z Efektem Laminowania - Regeneracyjny do zniszczonych włosów.
Był gorąco polecany na kanale FoodDrugAndCosmetics. Poza tym urzeka mnie swoim składem.

12. L`Oreal Professionnel, Serie Expert, Absolut Repair Cellular, Maska regenerująca.
Jest ulubienicą Lucy z kanału Lucy's Corsetry, posiadaczki bardzo trudnych do okiełznania, niesfornych włosów o imponującej długości. Dużą sympatią darzy go również AlinaRose.

13. John Masters Organics, Citrus & Neroli Detangler.
Skład tego produktu autentycznie powala na kolana. Podobnie jak jego cena niestety.

14. Marion, Hair Line, Satynowe mleczko do kręconych włosów.
Płyn do kręconych włosów od tej samej firmy zupełnie mi się nie sprawdził. Ciekawe jak poradziłoby sobie to mleczko.

15. Yves Rocher, Nutrition, Nutri - Silky Treatment Shampoo.
Ma bardzo wysoką notę na Wizażu. Chętnie sprawdzę na ile silne są jego rzekomo nawilżające właściwości.




16. Eco Hysteria, Balsam do Włosów Suchych i Zniszczonych Mega Odżywienie.
Zachęca mnie do zakupu zawartością oleju makadamia, z pestek marchwi oraz awokado.

17. Planeta Organica, Balsam do Włosów z Organicznym Olejem Cedrowym.
Bardzo chwalony przez BlondHairCare i posądzany o wywoływanie efektu śliskich włosów. Byłabym zachwycona gdyby również na moich pasmach wywołał taki rezultat.

18. Eco Hysteria, Maska do Włosów Suchych i Zniszczonych "Ekstremalnie Mocne Odżywienie".
Zawiera bardzo ciekawe składniki, takie jak ekstrakt z kawioru i organiczny olej Buriti.

19. Organic Shop, Balsam do Włosów "Jedwabny Nektar".
Urzekła mnie jego nazwa, oraz widniejący wysoko w składzie jedwab.

20. Bioetika, Crema di Essenza I, Idratante Capelli Lisci.
Nie ma chyba blogerki kosmetycznej, której ani razu nie obiły się o uszy wieści o wspaniałości tejże maski.

21. Love2mix Organic, Regenerująca Maska do Włosów Zniszczonych z Efektem Laminowania.
Jako dopełnienie szamponu #11.

22. Balea, Ultra Sensitive Shampoo.
Ciekawa jestem jak wypadłby na tle innych używanych dotąd przeze mnie delikatnych myjadeł.

23. Eco Hysteria, Balsam do Wszystkich Rodzajów Włosów Ultra Gładkość.
Czy balsam ten rzeczywiście pozwoliłby mi doświadczyć na własnych włosach tego, co oznacza wyrażenie ultra gładkości?

24. Equilibra, Aloe Shampoo.
Swego czasu w blogosferze było o tym szamponie bardzo głośno, mi zaś po dziś dzień nie dane było go przetestować.

25. Eco Hysteria, Szampon do Włosów Suchych i Zniszczonych Mega Odżywienie.
W zestawie z balsamem #16 i maską #18.

26. Alverde, Sensitiv-Spülung Birke Salbei.
Odżywka ta posiada w swoim składzie pewien detergent. Nurtuje mnie jak sprawdziłaby się przy myciu włosów. Może nie przyśpieszałaby procesu ich przetłuszczania tak jak balsamy Mrs. Potter's.

27. Alverde, Repair-Haarbutter Avocado Sheabutter.
W maśle tym kusi mnie przede wszystkim wyobrażenie o jego bardzo zbitej i gęstej konsystencji, a także obecność awokado w składzie.

28. Alverde, Coffein-Shampoo Grüner Kaffee.
Interesuje mnie to, czy szampon ten przyśpieszy wzrost włosów i zniweluje w jakimś stopniu ich wypadanie. Patrząc na skład, ma zadatki do wywołania takich rezultatów.

29. Planeta Organica, Balsam Turecki Hammam - Wzmacniający do Wszystkich Rodzajów Włosów.
Zawiera ekstrakt z rozmarynu i olej z bergamotki. Składniki te mają w zamyśle producenta za zadanie wzmocnić nasze włosy i zachęcić je do wzrostu.

30. Balea, Feuchtigkeits Spülung Mango + Aloe Vera.
Mimo nie powodującego przyśpieszonego bicia serca składu, jest ulubienicą wielu osób. O tym w czym tkwi sekret jej wspaniałego działania, chciałabym przekonać się na sobie.

31. Alverde, Anti-Schuppen-Shampoo Heilerde.
Ma bardzo satysfakcjonujący skład. Byłby dla mnie pogotowiem awaryjnym w przypadku nagłego wystąpienia łupieżu.


Gdybym dłużej zastanawiała się nad tym jakich kosmetyków pragnę, post ten niewątpliwie nie miałby końca.
Tak właśnie przedstawiają się realia kobiecej natury. Już z łona matki wydobywamy się z drzemiącym w nas zamiłowaniem do zakupów.

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę zdobycia wszystkich produktów o jakich marzycie :)
Algadia

7 komentarzy:

  1. Świetny i strasznie kuszący post !
    _______________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo kuszący post! Zwłaszcza ta odżywka z nivei, jak narazie używam long repair i jestem bardzo zadowolona, może następnym razem również się skuszę na tą wersję :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie duże tego ;-) Ja wole w tym roku ograniczyć swoje chciejstwa :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku sama bym chciała mieć kilka tych kosmetyków, no może trochę więcej niż kilka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 12 <3 Nie ma nic lepszego do suchych włosów! Niesamowicie nawilża i utrzymuje to nawilżenie. Nawet cena nie odstrasza! No może troszkę, ale potem myślę sobie, że czasem warto zrezygnować z paru gorszych odżywek i zaoszczędzić na to cudo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama marzę o tak wielu pozycjach z tej listy... Postanowiłam najpierw zużyć to co posiadam :)
    Jak na razie posiadam akurat maskę love2mix z efektem laminowania i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń