czwartek, 19 września 2013

Nowe szaty bloga

// // 4 comments
Jak można łatwo zauważyć nie należę do rodzaju blogerek systematycznych. Czasem potrafię opublikować 3 w ciągu jednego dnia, a czasem mam czelność zostawić moje "dziecko" na kwartał bez jakiejkolwiek opieki oprócz sprawdzania martwych statystyk.
Blog ten jednak, nie raz przynosił mi satysfakcję oraz zadowolenie z samej siebie i gdy tylko zabrakło czynnego udziału w jego tworzeniu w moim życiu, nieco straciło ono ogólny sens.
Zatęskniłam za uczuciem ekscytacji pojawiającym się zaraz po publikacji każdego wpisu, oraz za radością wstępującą na moją twarz, po ujrzeniu nowych komentarzy autorstwa pozytywnie nastawionych do mnie osób dotyczących mego postu.
Nie wiem czy uda mi się zrealizować obietnicę powrotu do pisania, dlatego nic z tych rzeczy obiecywać nie mogę. Bardzo się jednakże postaram o pojawianie się nowych wpisów przynajmniej co tydzień

W ramach akcji powrotu do blogowania postanowiłam nieco odświeżyć wygląd tej strony. Jej poprzedni interfejs panował tutaj około roku, w związku z czym stwierdziłam, iż nadszedł najwyższy czas na zmiany.

Tak było:


A tak jest teraz:


Wciąż nie jestem w stu procentach zadowolona z wyglądu nowego szablonu, więc w najbliższym czasie najprawdopodobniej wprowadzę jeszcze kilka kosmetycznych zmian.

Pozdrawiam Was serdecznie :)
Algadia.

4 komentarze:

  1. Moim zdaniem starszy wygląd był lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki żeby udało Ci się pisałć przynajmniej raz w tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się podoba, bo lubię białe blogi :) i pisz, będę chętnie odwiedzać! :)

    OdpowiedzUsuń