niedziela, 23 grudnia 2012

Spóźniony Liebster Blog TAG

// // 1 comment
Bardzo cieszy mnie fakt ,iż wyróżniona zostałam aż przez 3 osoby. Dziękuję za nominację Miszce ,Daysy_Kiss  oraz Aszanti. Jednakże w związku z tym iż wczytywanie się w treść 33 pytań mogłoby okazać się nieco nużące - wybrałam z nich jedynie 11 ,czyli tak jak formalnie powinno być :)


 1. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk do włosów?
-Nie znalazłam jeszcze swojego 100% ulubieńca. Myślę jednak ,że na jednym z miejsc na kosmetycznym podium plasuje się nafta kosmetyczna.

2. Od czego zaczęła się Twoja przygoda włosowa?
- Od momentu ,kiedy usłyszałam od koleżanki szczerą opinię na temat moich włosów. Jeszcze tego samego dnia przetrząsnęłam wizaż i sam majonez wylądował na  mojej głowie :)

3. Otrzymujesz bon na zakupy w drogerii ,co jako pierwsze kupisz?
-  Zależy jakiej wartości jest ów bon. Jeśli dość pokaźnej to w pierwszej kolejności skusiłabym się na zakup odżywki do włosów citrus & neroli detangler od John Masters Organics.

4. Czy masz zwierzątko?
- Jestem nie do końca szczęśliwą posiadaczką rudego kundelka ze schroniska.

5. Od jak dawna jesteś włosomaniaczką?
- Oficjalnie od lipca 2012 ,czyli od chwili założenia bloga.

6. Wymarzona długość włosów?
- Na razie jeszcze jej nie zdefiniowałam. Myślę ,że po prostu chcę żeby były jak najdłuższe ,minimum do talii.

7. Wolisz nosić sukienki czy spodnie?
- Zdecydowanie sukienki :)

8. Piosenka ,która kojarzy Ci się z dzieciństwem ,to...?
- Piosenka tytułowa z "Gumisi".

9. Kim chciałabyś być w przyszłości?
- Na tym właśnie polega mój problem. Zupełnie nie wiem co chcę w przyszłości ze sobą zrobić.

10. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
- Każdą porę roku lubię na swój sposób. Lato cieszy słońcem i wolnymi dniami ,Jesień zachwyca barwami ,Zima oprósza nas śniegiem i jest porą obdarowywania się prezentami zaś Wiosną możemy obserwować jak wszystko budzi się do życia i jak stopniowo możemy zrzucać kolejne warstwy ubrań.

11. Grasz na jakimś instrumencie? Lubisz to?
- Swego czasu uczyłam się grać na gitarze w szkole muzycznej ,jednak przy zmianie szkoły uznałam ,że nie starczy mi czasu na siebie i naukę ,więc zrezygnowałam. Do dziś ,kiedy sięgam po gitarę i próbuję grać to łezka w oku mi się kręci ,więc wygląda na to ,że to lubiłam.


Mam wrażenie ,że ten tag przewinął się już na wszystkich blogach ,więc zrezygnuję z nominowania kolejnych osób.


Pozdrawiam Was serdecznie :)
Algadia

EDIT:

Zostałam oTAGowana przez kolejną osobę - Henriettę ,za co bardzo dziękuję i zabieram się do odpowiadania:


1. Kto Cię inspiruje w życiu?
Nie mam konkretnej osoby ,która jest moją inspiracją. Inspiruje mnie każdy ,kto systematyczną pracą i wysiłkiem osiągnął sukces ,cel jaki sobie wyznaczył.

2. Jeśli miałabyś mieszkać za granicą, jaki kraj byś wybrała?
Pierwszą myślą ,jaka mi się nasunęła był Singapur ,lecz ze względu na moje włosomaniactwo mam co do tego wyboru pewne wątpliwości bo z tego co podsłyszałam od Azjatyckiego Cukru to fryzjerzy w tym kraju są dość bezwzględni.

3. Film czy serial?
Raczej serial. Jestem ich wieeeelką miłośniczką.

4. Trzech wykonawców, na których koncert poszłabyś nawet jeśli bilet kosztowałby 1000 zł?
The Kooks ,Never shout Never oraz ALEX GOOT!

5. Rowerem czy pieszo?
Zależy od pory roku i sytuacji ale rozsądek podpowiada rower.

6. Nocny marek czy ranny ptaszek?
Czasem marek czasem ptaszek :)

7. Na jakie wydarzenie czekasz? Poniedziałkowa poczta, koncert?
Na postawienie pierwszych kroków w moim wymarzonym liceum.

8. Ulubiony zapach?
Ubrań zaraz po prasowaniu.

9. Gdybyś mogła obudzić się jutro z wymarzoną długością włosów, jaka by ona była?
Co najmniej do kostek! Zawsze można podciąć a takiego życzenia nie spełnia się dwa razy.

10. Język, który chciałabyś umieć.
Angielski na poziomie rodowitego mieszkańca anglojęzycznego kraju. Wszystkie idiomy ,przysłowia i frazeologizmy byłyby moje!

11.  Ulubiona książka?
Obecnie cała Saga o Ludziach Lodu autorstwa Margit Sandemo.

1 komentarz:

  1. A teraz jeszcze ja Cię otagowałam :) (Rany, nie wiem co/czy coś więcej się pisze w takich sytuacjach;) )
    http://henri-and-her-hair.blogspot.com/2013/03/tag-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń