niedziela, 23 grudnia 2012

Kwartalna aktualizacja włosów - Zima

// // 32 comments
Moja ostatnia aktualizacja włosowa miała miejsce w lipcu. Dużo się od tamtego czasu pozmieniało w sferze pielęgnacyjnej jak i w kwestii stanu włosów.
Niedawno zdałam sobie sprawę ,że tak naprawdę nikt z Was nie ma pojęcia jak obecnie prezentuje się moja czupryna oraz jak przebiega jej pielęgnacja i wypadałoby coś z tym faktem zrobić. Zapraszam więc zainteresowane wyglądem moich pukli osoby do lektury kolejnego akapitu :)

Na początku muszę wspomnieć ,iż moje włosy niespecjalnie polubiły się z pielęgnacją za pomocą egipskich olei ukręconych na parafinowej bazie. Postanowiłam pójść po rozum do głowy i zakupiłam olej lniany dopasowany do porowatości moich włosów. W ramach zimowej pielęgnacji zaczęłam stosować silikony ,w postaci odżywki oraz serum. Moje owłosienie jednak niespecjalnie się z tymi składnikami polubiło i reagowało sztywnością oraz lekkim puchem ,co obecnie udało mi się wyeliminować.
Ważnym przełomem w pielęgnacji włosów było również znaczne zmniejszenie przetłuszczania. Obecnie myję włosy aż co 4 dni i jestem z tego faktu niesamowicie dumna. Zmniejszonego przetłuszczania nie osiągnęłam jednak dzięki planie zawartym w poście Walka o trzydniową świeżość ,zaś dzięki stosowaniu rosyjskiej perełki - czyli szamponu love to mix z chilli i ekstraktem z pomarańczy.
Ku swej uciesze ,znalazłam również właściwy dla mych włosów sposób stylizacji. Jest to metoda kręcenia pukli na opaskę ,którą świetnie opisała Pani Marta w TYM poście.
Dzięki tym stylizowanym lokom w szkole zostałam przez koleżanki okrzyknięta jako sobowtór Shirley Temple :)

Jak na opisaną pielęgnację reagują moje włosy możecie zobaczyć poniżej:


Muszę się przyznać ,że jestem z nich bardzo zadowolona. Są miękkie ,błyszczące i sprężyste ,co nie jest jedynie moim własnym spostrzeżeniem. Jakiś czas temu bowiem moje loki zostały zbombardowane komplementami koleżanki z klasy ,oraz solidnie przez nią wymacane. W tamtej chwili aż czułam jak rośnie moja włosowa duma oraz motywacja. Takie akcje dają włosomaniaczce niesamowitego kopa do działania!

Załączam jeszcze zdjęcie loków z bliska. Myślę że świetnie widać na nim ich blask (co prawda wspomożony lampą błyskową) oraz różnicę w kondycji w porównaniu do moich koślawych początków z początków włosomaniactwa.


A oto wizualizacja wspomnianej różnicy:


Pozdrawiam Was serdecznie i życzę wesołych i mile spędzonych Świąt Bożego Narodzenia :)
Algadia

32 komentarze:

  1. Łał, masz przecudne loczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Loki przeurocze, ogromna różnica :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  3. absolutnie przepiękne sprężynki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz tak cudne włosy, że nie mogę przestać na nie patrzeć, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  5. O mamusiu jaki masz boskie włosy, geste, błyszczące i ten skręt, idealny zakochałam się:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Skręt nie jest moim naturalnym niestety ;/

      Usuń
  6. masz przepiekne loczki :D czy moglabys mi podpowiedziec jak wyciagnelas z nich ten cudowny skret?:) tez chce!:) moje sie falują, skrecaja po myciu w spiralki a potem.. prostują!! pomoż :) WESOŁYCH ŚWIĄT!!!!:):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D
      Z tym sposobem na skręt to żadna filozofia. Jak już Ci się włoski wyprostują to zwilż je nieco wodą z atomizera i postępuj według tego tutorialu : http://www.youtube.com/watch?v=u9R8CoZ52Qk
      :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Z youtube :)
      http://www.youtube.com/watch?v=u9R8CoZ52Qk

      Usuń
  8. :O cudowne, sama chciałabym takie mieć i oczywiście do tego dążę! :D wszystkiego dobrego na święta :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Różnica kolosana in plus :D I bardzo się cieszę, że mogłam choć odrobinę pomóc :) Naprawdę niesamowita poprawa i włosy teraz są piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie jest zobaczyć jak świadoma pielęgnacja zmienia nasze włosy :)
      Bardzo dziękuję za pochlebstwa :D

      Usuń
  10. Jejku masz naprawdę piękne te loki, dokładnie takie jak ze wszystkich blogowych inspiracji włosowych:)
    Zapraszam na rozdanie u mnie:
    http://haircarebymadie.randan.pl/noworoczne-rozdanie-u-madie/

    OdpowiedzUsuń
  11. widać ogromną różnicę i loki są cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ogromna zmiana, widac po loczkach i ich stanie:)

    Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne wlosy! Nawet nie wiesz jak ci zazdroszcze ;) Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zachwycam się Twoimi włosami, są przepiękne... idealne - od góry gładkie i na końcach grube pukle, marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Po 6 miesiącach pielęgnacji naprawdę widać OGROMNĄ różnicę, widać, że te wszelkie zmiany Ci okropnie służą, a dowodem na to są te piękne, błyszczące loczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostałaś przeze mnie otagowana. Wyjaśnienie: http://the-marthe.blogspot.com/2013/01/pierwszy-tag-na-blogu.html
    Zapraszam do zabawy!


    Pozdrawiam,
    Marswi ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękne loki! marzę o takich! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowite! :) piękny skręt :) chyba będę musiała wypróbować ten sposób z youtube :)

    OdpowiedzUsuń
  19. łał, świetna zmiana! gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne włosy, różnica jest niesamowita! Miałam w planach zakup tego szamponu Love to mix na lepszy porost, a ty piszesz, że jeszcze wydłuża świeżość włosów :O Obecnie myję je codziennie i chociaż jeden dzień wydłużenia ich świeżości byłby dla mnie wybawieniem.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakim cudem osiągasz tak piękny skręt <3 : o?

    OdpowiedzUsuń