piątek, 5 października 2012

Wyniki rozdania na pożegnanie lata!

// // 5 comments
Na początku ,nim przejdę do konkretów pragnę Was solennie przeprosić za opóźnienie wyników wymienionego w tytule konkursu. 
W mojej szkole rozpoczął się prawdziwy BUM naukowy i z trudem znajdowałam dla samej siebie chociażby przysłowiowe pięć minut ,a co tu dopiero mówić o blogowaniu.
Czas jednak zakończyć już ten "rachunek sumienia" i zdradzić Wam w końcu kto załapał się na nagrody przedstawione na tym zdjęciu:


Wygrana odpowiedź zachwyciła mnie swoją pielęgnacyjną różnorodnością. Jest w niej zawarta niezmiernie interesująca recepta na ujarzmienie włosów. Na dodatek wykonanie takiego "zabiegu" nie skradnie nam zbyt wielu godzin z harmonogramu dnia.
A oto i ona:



Autorka wypowiedzi ,niejaka Justyna jako jedyna zebrała liczbę punktów wynoszącą 16 jednostek :) 

Teraz pozostaje mi już tylko czekać na odzew z danymi mieszkaniowymi (na adres mailowy algadia1997@gmail.com) i puszczenie w świat paczki pełnej nagród :D

Pozdrawiam Was serdecznie :)
Algadia.

5 komentarzy:

  1. już gdzieś słyszałam o tym żelu lnianym i aloesie;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w wynikach rozdania u Lallane? Tam zwycięska odpowiedź również należała do Justyny :)

      Usuń