piątek, 21 września 2012

Włosowe senne koszmary

// // 7 comments
Zwykle kiedy znajdujemy się w samym środku szału na jakąś rzecz ,tak się nią przejmujemy i tak intensywnie ona nas absorbuje , że zdarza się-tak jak w moim przypadku ,iż śni się nam po nocach.
Kiedyś ,podczas odchudzania ,miałam koszmar w którym dopuściłam się konsumpcji wielkiego kawałka szarlotki.


 Jednakże teraz, gdy w moim życiu nastała era włosomaniactwa po nocach gnębią mnie takie oto włosowe koszmary:

1. Pukle włosów w odpływie wanny.


Po całej sesji pielęgnacyjnej dla włosów i spłukaniu już wszystkich mazideł jak zwykle chciałam odczyścić odpływ z zazwyczaj niewielkiej liczby włosów.
To co tam zobaczyłam przeszło moje najśmielsze wyobrażenia i omal nie doprowadziło do zawału!
Z odpływu bowiem wyciągałam dużej grubości  pasma w liczbie kilku egzemplarzy!
Och jak cudownie poczułam się ,gdy wybudzona już z tego koszmaru zdałam sobie sprawę ,że to wszystko bujda.

2. Rozjaśnianie włosów.


Tym razem śniło mi się ,że w obliczu kompletnego zaćmienia umysłu postanowiłam rozjaśnić swoje włosy o kilka tonów. Świadomość wróciła ,dopiero gdy miałam już palącą papkę na głowie od jakiegoś czasu.
Panicznie rzuciłam się w stronę wanny, by choć w jakimś stopniu uratować moje pukle przed zniszczeniem.
Na włosach zastałam ciemny blond. Byłam bardzo zrozpaczona. Pomimo krótkiego trzymania kosmetyku na głowie czułam zmienioną strukturę włosa. Były bardzo suche i zniszczone.


A czy Wy miałyście kiedyś takie oto droczące się z nami senne koszmary? Jeśli tak to pochwalcie się nimi w komentarzach :D

Pozdrawiam Was serdecznie :)
Algadia.

PS: Ponownie zapraszam Was gorąco do udziału w MOIM ROZDANIU. Można zgarnąć olejki Amla, duet Gloria, odżywki b/s Joanny i wiele innych :D


7 komentarzy:

  1. Miewam, ale zaraz zapominam o nich i nie mam nic do powiedzenia teraz na ten temat :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Do tej pory miałam dwa takie koszmary, dotyczące moich nadmiernie wypadających włosów. W obu snach byłam łysa :P Po przebudzeniu od razu dotykałam głowy, żeby sprawdzić czy to czasami nie jest prawda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się śniło że obcięłam na boba i przyciemniłam;p
    Wygladałam paskudnie xd

    OdpowiedzUsuń
  4. hahahha, trafiłaś z tym postem właśnie dziś miałam włosowy koszmar :D

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze dobrze,ze mi sie takie rzeczy nie snia;dhahah;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Raz mi się śniło, ze mama się na mnie wkurzyła za złe oceny, chwyciła nożyce kuchenne i obcięła mi mojego warkocza tuż u nasady T.T

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie sie ostatnio snilo ze scielam i pofarbowalam wlosy na czarno.. w efekcie powstal na rowno sciety puch z rozczesanych lokow i chyba przedzialek po srodku ;( :D

    OdpowiedzUsuń