czwartek, 13 września 2012

Szkolna wyprawka kosmetyczna

// // 10 comments
Po dwóch tygodniach ciszy ,wracam do Was z podkulonym ogonem i przeprosinami w zanadrzu. Za co? za długą nieobecność na blogu. Spowodowana była ona jak można się domyślić-ponownym wkroczeniem w szkolne mury po wakacyjnej przerwie. Mam nadzieję ,że mi ją wybaczycie,a na pocieszenie powiem ,że przez ten czas nie omieszkałam zrobić porządnych włosowych zakupów.
A oto co znalazło się w moim sklepowym koszyku:


1. Facelle-delikatny żel do higieny intymnej.
Tradycyjnie :D

2. Joanna, Rzepa-kuracja wzmacniająca.
Zakupiona w celu przyśpieszenia porostu włosów, zmniejszenia wypadania oraz przetłuszczania się włosów. Stosuję ją już od 1,5 tygodnia i już zdążyłam przekonać się o osławionej cudowności dozownika tej wcierki.

3. Isana-masło kakaowe.
Włożyłam je do koszyka z myślą o kremowaniu włosów-jako alternatywie dla olejowania.

4. Isana-odżywka wygładzająca z olejkiem z babassu.
Dawno przeze mnie nieużywana, chciałam sprawdzić czy znów wywoła u mnie efekt WOW ,lecz wygląda na to ,że po skończeniu tego opakowania na długo nie zagości w mojej kosmetyczce. Na jej miejsce wróci mój ukochany Garnier z awokado i karite.

5. L'biotica, Biovax-intensywnie regenerująca maseczka do włosów suchych i zniszczonych.
Po przeczytaniu składu ,bezsprzecznie musiałam ją przetestować. Czy warto? Wciąż nie mam pewności ,ale ostateczny osąd wydam dopiero po jej zużyciu.

6. Papiloty.

Pozdrawiam Was serdecznie :)
Algadia.

10 komentarzy:

  1. Same perełki :) Na widok pełnej Isany aż coś mi się robi, bo nie mogę jej w Rossmannie znaleźć!

    OdpowiedzUsuń
  2. dozownik z Rzepy swietny,przelalam do tej butelki wode brzozową ;d ale sama wcierka nieznacznie wplynela na przyrost i baby hair;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zamierzam przelewać do butelki po nim inne wcierki :D
      Poza tym to co jeden skalp-to inny. U Angel na przykład rzepka spowodowała centymetrowy przyrost w umowne 2 tygodnie :D Zobaczymy jakie rezultaty przyniesie u mnie.

      Usuń
    2. też chomikuję opakowania i potem je ponownie wykorzystuję :D
      a ta kuracja mnie ciekawi, bo dużo osób poleca, tylko nie trawię zapachu czarnej rzepy ;/

      Usuń
    3. Ja wręcz przeciwnie-uwielbiam jej zapach :D Myślę ,że warto się przemóc i ją wypróbować :)

      Usuń
  3. Mam tą maskę z Biovaxu i jestem nią zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakupy<3
    Zobaczymy jak u Ciebie się Rzepka sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No niezła ta wyprawka:D Mam też ochotę na tę wcierkę z Joanny, ale jakoś nigdzie nie mogę jej dostać:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam, że tylko ja nie doceniam uwielbianej przez miliony Isany z babassu,a wolę Garniera ;)
    Używam obecnie Rzepę, trochę porost przyspiesza :)

    OdpowiedzUsuń