piątek, 21 września 2012

Akcja Seboradin

// // 11 comments
Już od dłuższego czasu na mojej wishliście znajduje się chwalony przez Anwen i Czarną Orchidee balsam do włosów wymienionej w tytule firmy.


Jako ,że jego cena nie należy do najniższych-postanowiłam rozłożyć sobie ją na czynniki pierwsze :)
Każdego dnia powstrzymuję się od niekorzystnych dla figury i portfela wojaży w szkolnym sklepiku, przez co zaoszczędzam trzy złote na dzień. 
Wrzucając codziennie wymienioną kwotę do skarbonki w ciągu ośmiu dni uzbieram pieniądze potrzebne do jego zakupu, czyli około 24 złote.
Jestem na piątym dniu, więc wychodzi na to ,że w poniedziałek dokonam tego wspaniałego zakupu :D

Wy też czasem robicie sobie kilkudniowe zbiórki na jakieś droższe kosmetyki ,żeby nie odczuć tak drastycznie ich kwoty?

Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam do udziału w moim rozdaniu :)
Algadia.

11 komentarzy:

  1. Jeżeli chodzi o seboradin, to używam całej serii
    Szampon, odżywka o lotion.
    Kiedy miałam 10 lat, włosy zaczęły mi przeraźliwie wylatywać garściami. Na początek oczywiście poszło ścinanie (od włosów do pasa wyszły...za ucho :( ) a następnie seria seboradin.
    Cudowne moje kochane przyznam szczerze.
    Nie lubię ich zapachu + zapach jest jeszcze bardziej intensywny przy wysokiej temperaturze, ale jak lecą Ci włosy...leź po seboradin :)

    OdpowiedzUsuń
  2. odłożyłam na niego pieniążki i w końcu go zakupiłam
    powodzenia w spełnianiu kosmetycznych marzeń

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam z kolei tak, że co miesiąc przeznaczam określone kwoty na włosy, skórę, ubrania, itd i staram się tego trzymać. Więc raz mam tylko na drogą maskę, a raz kupuję tańsze szampony, odżywki i inne zapasy. Na razie się sprawdza, staram się wykluczać nadprogramowe rzeczy:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nim się zainteresowałam, zwłaszcza, że włosy nie przestają wypadać w nadmiarze od dłuższego czasu :/ Ale jest tyle punktów w mojej wish liście, że kuszę się na te tańsze :P

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nie miałam seboradinu, ale pewnie kiedyś wyprobuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest jeszcze tyle odżywek/masek do przetestowania nie wiem czy mi życia starczy na to :)

    OdpowiedzUsuń
  7. marzy mi się,ale na razie musi poczekać;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam go i strasznie śmierdzi ale za to efekty rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam juz o tym i mysle czy sie nie skusic:) rozdanie sie chyba cos przedluzylo:D

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze go nie miałam. Muszę zaleźć do apteki :)

    OdpowiedzUsuń