piątek, 31 sierpnia 2012

Rozdanie na pożegnanie lata :)

// // 16 comments
A oto wszem i wobec ogłaszam ,że nadszedł czas na moje pierwsze blogowe rozdanie :) Organizuję je z okazji przekroczenia liczby trzydziestu obserwatorów mojego bloga ,a także z powodu nieuchronnie zbliżającego się końca wakacji. Niech będzie ono przyjemnym akcentem umilającym nam te ostatnie ich chwile oraz osładzające nieco pożegnanie z nimi i z latem :)

O oto co można zgarnąć :


W skład zestawu konkursowego wchodzi :

  • Siedem dużych próbek produktów wielkości 100 mililitrów a w tym:
  1. Maska Gloria.
  2. Nasiona lnu.
  3. Szampon głęboko oczyszczający firmy Joanna.
  4. Woda brzozowa z Isany.
  5. Ziaja, lawendowy szampon do włosów przetłuszczających się.
  6. Emulsja Gloria.
  7. Odżywka do włosów suchych i zniszczonych w spreju od Isany.
  • Cztery próbki  po 20 mililitrów a w tym:
  1. Dabur, Amla w wariancie jaśminowym.
  2. Dabur, Amla w wariancie tradycyjnym.
  3. Nafta kosmetyczna.
  4. Joanna Naturia mini-grejpfrutowa odżywka b/s.
  • Jedna próbka o pojemności 30 mililitrów, czyli:
  1. Balsam do włosów suchych i zniszczonych b/s ,firmy Joanna z apteczki babuni z ekstraktami z miodu i mleka.
  • Balsam koloryzujący z ekstraktem z henny firmy Venita w kolorze 15-bronze.
  • Plastikowa butelka z atomizerem o pojemności 200 mililitrów.
Myślę ,że jak na pierwsze rozdanie jest całkiem nieźle ,mam nadzieję że nagrody przypadną Wam do gustu ,a jeśli tak się stanie i będziecie chciały je zdobyć to zapoznajcie z poniższymi zasadami :

1. Nagrody będą przyznane osobie ,która zdobędzie najwyższą ilość punktów w niżej wymienionym zestawieniu. Jeśli na pierwszym miejscu znajdzie się więcej niż jedna osoba-zwycięskie odpowiedzi na pytanie zamieszczę w osobnym poście na blogu i ogłoszę głosowanie na najlepszą.

2. Obowiązkowo:
  • Należy być publicznym obserwatorem bloga (2 pkt)
  • Należy odpowiedzieć na pytanie : Co Twoim zdaniem jest najlepszym sposobem na skuteczne zniwelowanie włosowego puchu ,ujarzmienie i wygładzenie pukli oraz ich nawilżenie? ( 0-10 pkt)
3. Można:
  • Umieścić baner z linkiem przekierowującym do posta na moim blogu mówiącego o rozdaniu na pasku bocznym swojego bloga. (+2pkt)
  • Dodać mojego bloga do blogrolla. (+2pkt)
  • Umieścić na swoim blogu osobną notkę dotyczącą mojego rozdania, w której znajdować się będzie baner konkursowy. (+2pkt)
4. Dodatkowo do osób obserwujących mnie przed rozdaniem wędrują kolejne dwa punkty.

Jak widać do zgarnięcia w sumie jest równe 20 punktów. Najbardziej liczy się odpowiedź na konkursowe pytanie ,za którą to będzie można otrzymać od jednego do dziesięciu punków.

5. Rozdanie trwa od momentu dodania tego posta do dnia 30.09 bieżącego roku do godziny 23:59.

6. Na dane adresowe szczęśliwej laureatki czekam do dnia 3.10 również do północy.Mój adres mailowy to: algadia1997@gmail.com

7. Fundatorką nagród jestem jedynie ja sama-Algadia.

8. Nagrody wysyłam jedynie na terenie Polski.

9. Konkurs jest ważny przy zgłoszeniu się minimum dziesięciu osób.

Wzór:

Obserwuję jako:
Co Twoim zdaniem jest najlepszym sposobem na skuteczne zniwelowanie włosowego puchu, ujarzmienie i wygładzenie pukli oraz ich nawilżenie?:

Baner: TAK/NIE
Blogroll: TAK/NIE
Osobna notka: TAK/NIE
Obserwowałam przed rozdaniem: TAK/NIE

Pozdrawiam Was Serdecznie :)
Algadia.

16 komentarzy:

  1. swietne nagrody;)

    zapraszam i obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: fellogen
    Pytanie konkursowe: W moim przypadku świetnie sprawdza się emolientowa odżywka do spłukiwania i mniejsza jej porcja wgnieciona w fale, kiedy są jeszcze mokre.
    Banner: TAK (http://fellogen.blogspot.com)
    Blogroll: TAK (już jakiś czas widniejesz w nim)
    Osobna notka: NIE
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Mała wredota
    Co Twoim zdaniem jest najlepszym sposobem na skuteczne zniwelowanie włosowego puchu, ujarzmienie i wygładzenie pukli oraz ich nawilżenie?: W moim przypadku na puch podziałała płukanka z lnu z dodatkiem cytryny albo też sama płukanka cytrynowa. Płukanka z lnu i cytryny jest o tyle trudna do zrobienia, że czasami można przedobrzyć z cytryną i zamiast śliskiej, charakterystycznej w dotyku "wody" otrzymujemy "zwykłą" wodę, a to wszystko przez cytrynę, która zżera właściwości lnu. Niezłe też jest wtarcie w wilgotne włosy żelu lnianego.

    Baner: TAK http://mala-wredota-bloguje.blogspot.com/
    Blogroll: TAK http://mala-wredota-bloguje.blogspot.com/
    Osobna notka: NIE
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: Aiv.
    Co Twoim zdaniem jest najlepszym sposobem na skuteczne zniwelowanie włosowego puchu, ujarzmienie i wygładzenie pukli oraz ich nawilżenie?:
    W moim przypadku na puch najlepiej działa maska z nasion lnu, po czym kładę na włosy (od ucha w dół) odżywkę z Alterry Morela i pszenica :)
    Najpierw myję głowę szamponem eva natura czarna rzepa, potem zwykłym babydream'em. Następnie żel z lnu kładę na włosy, zakładam czepek, na włosach turban z ręcznika i 30 minut mam na napisanie posta/komentarza/odwiedzanie blogów włosomaniaczek :) Później wszystko spłukuję, myję włosy szamponem Babydream, kładę odżywkę, spłukuję, włosy w turban, potem same schną i gotowe ;) Pierwszego dnia u mnie efekty są widoczne, ale nie mocno. Drugiego dnia włosy wyglądają zdrowo, nawilżone, nie ma puchu, oklapnięte też nie są- ideał włosowy ;)

    Baner: W notce
    Blogroll: Nie
    Osobna notka- tak : http://hair-and-nails-aiv.blogspot.com/2012/09/rozdanie-u-algadia.html
    Obserwowałam przed rozdaniem: Niestety nie trafiłam wcześniej na tego bloga :(

    Pozdrawiam, Aiv ;) + Zapraszam do mnie^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: Głos Nieidealnych

    Co Twoim zdaniem jest najlepszym sposobem na skuteczne zniwelowanie włosowego puchu, ujarzmienie i wygładzenie pukli oraz ich nawilżenie?:

    Najlepszym spodobem jest maska na włosy z siemienia lnianego i soku aloesowego DIY:) 2 łyżki sieminia lnianego gotuję przez jakieś 20 minut, przesączam przez sitko, powstały "glut" studze i dodaję do niego kupny sok aloesowy (do nabycia w superpharm 1000ml za 9 zł) około 2 łyżki, mieszam i nakładam na całe włosy a także skórę głowy. Nakładam na to czepek i ręcznik, podgrzewam suszarką i zostawiam na minimum 40 minut:) po upływie czasu zmywam chłodna wodą i nakładam an końcówki olejek z pestek śliwki. Włosy są idealnie nawilżone dzięki zdublowanej mocy super nawilżaczy:aloes + siemie lniane i pięknie wygładzone i lśniące, puch jest zniwelowanypolecam gorąco tą metode wszystkom włosomaniaczkom, Justyna:)

    Baner: TAK
    Blogroll: TAK
    Osobna notka: NIE
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE (niestety dopiero teraz natrafilam na tego bloga, a szkoda ze tka pozno:(


    Pozdrawiam i mam nadzieje, że zgłosi się wymagane 20 osób bo nagrody sa bajeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuje jako; tworzywosztuczne
    Hej :) Od dwóch miesięcy jestem włosomaniaczką i ciągle się uczę. Codziennie zapisuję w notatniku co dobrze działa na moje włosy. Zauważyłam, że moim najlepszym sposobem na zniwelowanie puchu jest użycie kropli rosyjskiego oleju z orzechów włoskich, który ukradłam koleżance :D Moje babyhair na czole i na skroniach ujarzmiam wazeliną (używam jej odrobinę, by nie przetłuścić włosów). Moim trzecim ulubieńcem jest płukanka z żelu lnianego. Moje włosy są po niej gładkie i błyszczące jak po silikonach :)
    Pozdrawiam serdecznie! Życzę wszystkim powodzenia :)


    Baner: tak http://tworzywosztuczne.blogspot.com/2012/05/rozdania.html
    Blogroll: TAK www.tworzywosztuczne.blogspot.com
    Osobna notka: NIE
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE (miałam go tylko w zakładkach)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: Sonja
    Pytanie konkursowe: Aby moje włosy były nawilżone i w dobrej kondycji, na noc nakładam na nie olejek łopianowy z Green Pharamcy a na końce krem do rąk Be Beauty kupiony w Biedronce. Rano po umyciu ich nakładam na nie moją ukochaną rosyjską maskę drożdżową. Wystarczy 15 minutek i są gładkie i mięciutkie. Po spłukaniu jej odciskam włosy na ścierce z mikrofibry, a jeszcze wilgotne spryskuje fito-sprayem kolor i blask, ponieważ świetnie eliminuje on puszenie się moich włosów.Nie skleja włosów, nie obciąża ich a to dla mnie podstawa.


    Banner: nie
    Blogroll: TAK or-leszno.blogspot.com
    Osobna notka: NIE
    Obserwowałam przed rozdaniem: nie

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Natalia Babiak (albo Cleo Duquesne, nie jestem pewna)

    Co Twoim zdaniem jest najlepszym sposobem na skuteczne zniwelowanie włosowego puchu, ujarzmienie i wygładzenie pukli oraz ich nawilżenie?:

    Po pierwsze stosowanie odpowiednich odżywek i masek (ale nie za często, żeby nie przeciążyć włosów). Co więcej wiązać włosy na noc, aby zmniejszyć ocieranie się ich o poduszkę (ale nie za ciasno, aby nie połamać włosa). Nie używać plastikowych szczotek, ani grzebieni. Najlepiej czesać włosy na mokro lub na sucho po wcześniejszym spryskaniem ich specjalnym preparatem lub specjalną odżywką do rozczesywania włosów dla dzieci. Nie trzeć włosów ręcznikiem po umyciu. Nie tyle, że włosy się wówczas łamią, ale również zwiększa stan puchu. Jeżeli chodzi o okiełznanie włosów, to najważniejsza jest cierpliwość. Nie można tak ot raz zmienić pielęgnacji i po jednym czy dwóch dniach zaprzestać, bo nie działa. Włos musi poczuć, że się o niego dba. Jak już wspomniałam wyżej trzeba używać odpowiednich preparatów dla konkretnego typu włosów. Ja zrezygnowałam na razie z silikonów i czekam na rezultaty. Wczoraj umyłam np. włosy Isana buttercream masło shea i kakao, umyłam płynem facelle intim i po tym odżywkę isana. Zero silikonów. Dzisiaj moje włosy są mięciutkie i nadal pięknie pachną. (Mimo iż po nocy trochę są nieokiełznane, ale to przez to, że są pocieniowane i ładnie wyglądają tylko po tym, jak umyję je rano).
    Warto również czytać (TRZEBA CZYTAĆ) skład kosmetyków i nie kierować się reklamami, które potrafią wcisnąć każdy możliwy kit. Stosuję również tzw. plopping. Dochodzę do wprawy, ale mam nadzieję, że będą rezultaty, bo włosy nie są szarpane tylko delikatnie wysychają. Jeżeli chodzi o stylizację włosów, to jakoś nie przesadzam. Od czasu do czasu PROSTUJĘ, czego bardzo się wstydzę, bo taki "zabieg" niszczy włosy bardzo bardzo bardzo. Włosy się przesuszają i robią bardzo cienkie i podatne na uszkodzenia, dlatego też staram się je mocnej odżywiać od wewnątrz i pielęgnować je od zewnątrz.
    Wszystko zależy od stanu włosów, typu i własnych chęci :)


    Baner: TAK
    Blogroll: TAK
    Osobna notka: TAK
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE, ale w "Moich Zakładkach" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako:zmisia ładna
    Co Twoim zdaniem jest najlepszym sposobem na skuteczne zniwelowanie włosowego puchu, ujarzmienie i wygładzenie pukli oraz ich nawilżenie?:

    Kallos latte - u mnie zdziałał cuda;)
    Baner: TAK http://zmisia.blogspot.com/
    Blogroll: TAK http://zmisia.blogspot.com/
    Osobna notka: NIE
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK/NIE

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuję jako ; frombodytohair
    odpowiedź na pytanie; doskonale zdaję sobie sprawę z tego jak cieżko jest ujarzmić puch na głowie,próbowałam wielu sprawdzonych sposobów oraz eksperymentowałam z nowinkami,jednak nic nie przynosiło oczekiwanych efektów.Puch,zniknął jak za pomocą czarodziejskiej różdżki gdy odkryłam balsam przeciw wypadaniu włosów z olejkiem łopianowym z Green Pharmacy;)
    Dzięki temu produktowi potrafię uzyskać niemalże idealną tafle włosów,bez prostownicy.Balsam trzymam pod ręcznikiem ok.1 h,a następnie myję zwykłym szamponem.Balsam również stymuluje porost włosów,co uważam za dodatkowy plus,gdyż jak wiadomo włosy im dłuższe tym mniej się wywijają,puszą;)

    BANER; NIE
    BLOGROLL; TAK
    OSOBNA NOTKA; NIE
    OBSERWOWAŁAM PRZED; NIE

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. biorę udział! :D


    Obserwuję jako: Klaudia
    Co Twoim zdaniem jest najlepszym sposobem na skuteczne zniwelowanie włosowego puchu, ujarzmienie i wygładzenie pukli oraz ich nawilżenie?: Zdecydowanie najlepszym sposobem jest stosowanie odżywki d/s jako odżywkę b/s. Nakładamy ją w niewielkiej ilości na suche włosy nie tylko po umyciu, ale także wtedy, kiedy czujemy potrzebę wygładzenia :) Włosy są wtedy wygładzone, nawilżone, błyszczące, zdyscyplinowane, zero puchu. W tej roli najlepiej sprawdziła się odżywka Isana z olejkiem babassu, ale z powodzeniem można też stosować inne (aktualnie używam balsamu Mrs Potter).
    W moim przypadku kolejnym produktem, który świetnie nawilża i wygładza jest ukraińska maska z ekstraktem z łopianu, której recenzję napiszę niedługo na swoim blogu :)


    Baner: TAK
    Blogroll: TAK
    Osobna notka: NIE
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako:Mariola Zuchowska
    Odpowiedz na pytanie-By zniwelować włosowy puch,wygładzić pukle i nawilżyć jest ich systematyczne olejowanie.Każdy włos jest inny i potrzebuje innego traktowania ,w tym oleju.Warto sprawdzić ,czy nasz włosy są wysokoporowate czy też nisko.Wysokoporowate szybko się moczą i równie szybko schną,gdy podczas kąpieli ,zanurzając się powoli w wodzie,"kładąc"włosy na wodę" ,zauważymy ,że nasze włosy "toną"-mamy potwierdzenie wysokoporowatości.

    Obserwacja włosów to nie jest jedynie test na porowatość,tak jak kobieta ,włosy zmienne sa

    Zachowajmy równowagę-proteiny-nawilżacze.

    Baner -tak http://mariolka2.blogspot.com./
    Blogroll-Tak
    Informacja o rozdaniu -http://mariolka2.blogspot.com/2012/09/kilka-sow-o-suplementach.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń