środa, 8 sierpnia 2012

Próbki kosmetyków pielęgnacyjnych Johnson & Johnson

// // 2 comments
Ponad dwa tygodnie czekania na wymienione w tytule produkty opłaciło się :) W skrzynce pocztowej po wczorajszym wieczornym powrocie do domu zastałam niewielką paczuszkę. Od razu poziom adrenaliny w mojej krwi gwałtownie się podniósł i pobiegłam na górę ,aby w zaciszu swojego mieszkania oddać się rytuałowi otwierania paczki :D
A co zastałam w środku?


Cztery próbki dziecięcych kosmetyków. Dwie o pojemności 50 mililitrów i dwie o pojemności 15. Pierwszy duet to mleczko pielęgnujące i łagodny płyn do mycia ciała i włosów 3w1 ,a drugi to ochronny krem przeciw odparzeniom i krem pielęgnujący.

Oczywiście najbardziej ciekawi mnie działanie płynu do mycia ciała i włosów ponieważ Narvika zachwalała go w komentarzach pod TYM wpisem na moim blogu. Może nawet uda mu się zmieść z pierwszego miejsca podium w moim sercu żel do higieny intymnej Facelle? :)

Pozdrawiam Was serdecznie :D
Algadia.

2 komentarze:

  1. też cały czas czekam na tą paczuszkę:) ale jeszcze nie dotarła. Mam nadzieję, że w końcu ją zobaczę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już zaczynałam wątpić w to ,że znajdzie się mojej skrzynce. To nic dziwnego po dwóch tygodniach jej nie dotarcia. Ponoć czas oczekiwania na przesyłkę może wynieść nawet do 30 dni ,jak napisał producent więc nie trać jeszcze nadziei :)

      Usuń