niedziela, 12 sierpnia 2012

Krótka recenzja łagodnego płynu do ciała i włosów 3w1 od firmy Johnson&Johnson

// // 11 comments
Dlaczego krótka? Dlatego ,że nie ma nad czym się rozwodzić i nadmiernie lamentować o całokształcie użytkowania tego produktu.

Właściwości fizyczne i wydajność
Płyn ma idealną konsystencję. Dokładnie taką ,na jaką przystało żelowi do kąpieli i szamponowi. Zapach ma dziecięcy ,bardzo miły z orzeźwiającą nutą. Kiepsko się pieni ,ale taką to już przypadłość mają szampony bez sls'ów ,sles'ów i innych detergentów myjących. Używając go metodą kubeczkową można znacznie zwiększyć ilość piany na naszej głowie :)
Jeśli chodzi o wydajność ,to po czterech solidnych myciach w 50-mililitrowej buteleczce pozostała koło 1/5 produktu. Nieźle jak na dziecięcy szampon.



Skład
Aqua, Coco-Glucoside, Cocamidopryl Betaine, Citric Acid, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Chloride, Glyceryl Oleate, p-Anisic Acid, Sodium Hydroxide, Phonexythanol, Sodium Benzoate, Parfum.

Podsumowując
Produkt nie przypadł mi do gustu. Piana ,którą tworzy silnie plącze mi włosy ,a podczas mycia daje dziwne uczucie szorstkości pod palcami. Niestety nie dorasta do pięt mojemu ulubionemu Facelle. Warto jednak wiedzieć ,że dał on radę zmyć olej (kokosowy)  z moich włosów i za to ma u mnie dużego plusa. Pozostanę jednak ,przy moim ulubieńcu ,również ze względów ekonomicznych. Pełnowymiarowa wersja Johnson'a 300 mililitrów kosztuje około 16 złotych ,a za Facelle o tej samej pojemności trzeba zapłacićjedynie 6 złotych z groszami a w promocji w porywach do 5-ciu. 
Jednym słowem mówiąc - szału nie ma ,a cztery litery pozostają na swoim miejscu :D

Pozdrawiam Was serdecznie :)
Algadia

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Całe szczęście ,że w czas Cię ostrzegłam :)

      Usuń
  2. Mi także absolutnie nie przypadł do gustu. Daje szukam odpowiedniego delikatnego szamponu do swoich włosów. Umyłam próbką włosy dwa razy. Za pierwszym podrażnił mi skalp. Za drugim użyłam go aby zmyć z głowy olej. Niestety nie domył go - albo ja to źle zrobiłam. Też miałam podobne uczucie szorstkości pod palcami. Okropność. Nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ,że ktoś podzielił moje spostrzeżenia :) Skoro szukasz odpowiedniego delikatnego środka do mycia włosów polecam Ci wypróbować olejek do kąpieli z Isany przedstawiony w tym : http://www.blondhaircare.com/2012/08/recenzja-olejek-pod-prysznic-isana.html poście autorstwa BlondHairCare ,oraz żel do higieny intymnej Facelle. Są to moi obecni niezawodni ulubieńcy,którzy właśnie czekają na schlebiającą im niezmiernie recenzję :D

      Usuń
  3. a więc taka sama opinia jak i moja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też dostałam te próbki i myłam tym szamponem włosy ale on ich nie domył i musiałam powtórzyć mycie innym szamponem

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę w końcu kupić facelle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam podobne zdanie o tym płynie. Fakt, jest za drogi, w składzie same "puste" składniki"... Myje mi włosy dobrze, oleje zmywa ok, nie plącze ich... Ale do rewelacji takiej jak płyn dla mam Babydream mu daleko. Niedługo zabieram się za Facelle, mam nadzieję, że okaże się faktycznie taki jak piszesz:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za kosmetykami tej firmy. Są dużo lepsze i tańsze odpowiedniki.

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy go nie próbowałam. też uwielbiam Facelle :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zamówiłam te próbki i leżą u mnie już od ponad miesiąca? :)

    OdpowiedzUsuń