piątek, 10 sierpnia 2012

Garnier Ultra Doux ,odżywka z olejkiem z awokado i masłem karite-recenzja

// // 11 comments
Treściwa niczym maska ,spełniająca wszystkie obietnice producenta oraz niezawodna w działaniu. O jakim kosmetyku mowa? O wymienionej w tytule odżywce firmy Garnier.

Opis producenta
"Wyjątkowa receptura, aby odżywiać włosy bardzo suche i zniszczone. Odżywka Garnier ULTRA DOUX łączy olejek z awokado znany ze swych właściwości uelastyczniających z wysoce odżywczym
masłem karite, w kremowej i apetycznej formule bez obciążania włosów.

Rezultat: Twoje włosy stają się wyjątkowo łatwe w rozczesywaniu i odżywione . Są niewiarygodnie miękkie i błyszczące."

O dziwo wszystko co napisał producent zgadza się. Odżywka zawiera w swoim składzie duet tych wspaniałych składników , rzeczywiście świetnie uelastycznia i odżywia nawet nałożona na krótszy czas ,lub zastosowana jedynie do umycia nią włosów. Włosy o wiele łatwiej rozczesać ,są bardziej błyszczące i cudownie miękkie ,co jest naprawdę dużym wyczynem jeśli chodzi o moje kędziory ,bo czego jak czego ale tej miękkości zawsze im brakowało.

Opakowanie i właściwości fizyczne
Specyfik zamknięty jest w plastikowym opakowaniu. Jak przystało na odżywkę "stoi ono na głowie" ,co ułatwia wydobywanie produktu na początku używania jak i pod koniec ,gdy zużycie jest już bardzo duże. Mnie jego szata graficzna bardzo przypadła do gustu.


Najbardziej ujął mnie listek wytłoczony przy zamknięciu preparatu :)


Kosmetyk ma świetną konsystencję. To coś pomiędzy zwykłą rzadką konsystencją innych odżywek jak na przykład Isany z olejkiem Babassu a maskami BioWax od Pilomax'a. Ma bardzo przyjemny dla oka "budyniowy"kolor. Jest on identyczny jak kolor opakowania. Zapach również przemiły. Słodkawy ,kojarzący się z ciężkim kremem do ciasta takiego jak krówka ,bardzo mi się podoba.

Wydajność
Odżywka ta towarzyszyła mi na tygodniowym wyjeździe do Egiptu. Starczyła mi na cały pobyt przy codziennym myciu włosów. Lubię mieć dużo kosmetyku na głowie ,dlatego myślę że ten przy "normalnym" czyli bardziej oszczędnym użytkowaniu starczyłby na 10 użyć lub więcej. Jak na 200 mililitrową odżywkę to naprawdę nieźle.

Skład
Aqua/Water, Cetearyl Alcohol, Elaeis Guineensis Oil/Palm Oil, Behentrimonium Chloride, Cl 15985/Yellow 6, Cl 19140/Yellow 5, Stearamidopropyl Dimethylamine, Chlorhexidine Dihydrochloride, Persea Gratissima Oil/ Avocado Oil, Citric Acid, Butyrospermum Parkii Butter/Shea Butter, Hexyl Cinnamal, Glycerin, Parfum/Fragrance (FIL C39789/1). 

Podsumowując
Produkt ten sprawdza się zawsze świetnie ,niezależnie od sytuacji i ilości czasu jaki przeznaczymy na jego aplikację. Pozostawia po sobie efekty uboczne w postaci niesamowitej miękkości ,błysku i lekkiego ujarzmienia czupryny. Jego cena również nie jest wygórowana. Za 200 mililitrów kosmetyku będzie nam dane zapłacić jedynie około 7.50 złotych. Patrząc na stosunek ceny do jakości nie mam oporów żeby śmiało polecić ją Wam wszystkim :) 
Ponadto specyfik ten odżywił i ukoił moje włosy po kąpielach w chlorowanej jak i tej bardzo słonej wodzie serwowanej im na wczasach każdego dnia. Zawsze przywracał im miękkość ,nawilżenie i blask ,którego wtedy tak bardzo potrzebowały.


Pozdrawiam Was serdecznie :)
Algadia

11 komentarzy:

  1. kupię i wypróbuję chętnie w najbliższych dniach. zachęciłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo mi miło. A wypróbować naprawdę warto :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tak to już jest z włosowymi kosmetykami :). Nie wszystkie są dobre dla wszystkich ;/

      Usuń
  3. Podobnie jak Ty polubiłam się z tą odżywką:)

    OdpowiedzUsuń
  4. użyłam raz i zdążyła mi się już spodobać. jednak na dalsze używanie musi trochę poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. moze kiedys sie na nia skusze ;) wybacz brak pl znakow ale mam "obcokrajowa" klawiature ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuś się skuś ,bo warto :) Oczywiście wybaczam :P

      Usuń
  6. poluje na niego od dłuższego czasu i nie umiem się zdecydować ale chyba mnie
    zachęciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz co się dłużej zastanawiać :) Jego działanie jest po prostu fenomenalne!

      Usuń
  7. ja ją mam i bardzo lubię ;D troche pomaga na mój tapir

    OdpowiedzUsuń