środa, 8 sierpnia 2012

Auchan'owski haul zakupowy

// // 10 comments
Tak jak opisywałam na końcu TEGO postu z powodu moich urodzin dostałam od mojej koleżanki swego rodzaju "bon" na zakupy w hipermarkecie Auchan :) Było nieco opóźnienia z wykorzystaniem go ,ale przedwczoraj nareszcie nadszedł dzień i pora na zrobienie tego i tym samym rajd po kosmetycznych półkach wymienionego sklepu.
A oto co udało mi się zdobyć:


1. Joanna ,balsam do włosów nawilżająco-regenerujący do włosów suchych i zniszczonych seria z apteczki babuni.

Kupiłam go ze względu na chęć zabezpieczania włosów przed zniszczeniami mechanicznymi tuż po myciu. Dodatkowo producent obiecuje :
-Włosy nawilżone o zdrowym wyglądzie.
-Milsze w dotyku i bardziej lśniące.
-Łatwe do układania i rozczesywania
Zobaczymy jak się sprawdzi i jak spełnią się rzekome obietnice producenta.

2. Joanna Naturia mini ,odżywka do włosów z grejpfrutem bez spłukiwania.

Zakupiłam ją ze względu na świetny orzeźwiający zapach i śmieszną cenę wynoszącą bodajże 2.80 zł za 100 gram :)

3. Laboratorium Malwa ,Gloria emulsja do włosów oraz maska.

Tych dwóch kosmetyków używałam również kilka miesięcy temu. Pamiętam że niezbyt się polubiliśmy ale kilka osób poleciło mi ją w komentarzach pod TYM postem ,więc postanowiłam dać temu duetowi drugą szansę ,zważając na to ,że jego zakup nie powoduje drastycznego wyczyszczenia portfela ,bowiem cena obu specyfików razem wziętych to około 10 złotych :)

4. Garnier Ultra Doux ,odżywka pielęgnacyjna z olejkiem z awokado i masłem karite do włosów suchych i zniszczonych.

Kupiona przeze mnie już po raz drugi ,sprawia wrażenie tak treściwej jak maska ,świetnie "uspokajała "moje  włosy w Egipcie po oddawaniu się harcom w bardzo słonym morzu i chlorowanej wodzie. Intensywnie nawilżała i rozdawała każdemu włosowi z osobna miękkość. Ma świetną ,nieco gęstszą konsystencję o cudownym inetnsywnym kolorze waniliowego budyniu oraz świetne opakowanie. Zamknięcie produktu z wytłoczonym listkiem mnie całkowicie ujęło .Może nawet niedługo uznam ją za lepszą od słynnej różowej  Isany?

5. Hegron ,Creme Spoeling odżywka do włosów do spłukiwania.

"Balsam przywracający włosom naturalną miękkość po umyciu. Działa antyelektrostatycznie. Przeznaczony do wszystkich rodzajów włosów ,a szczególnie zalecany do włosów po trwałej."

Moja ręka ujęła go z Auchan'owskiej półki jedynie z czystej ciekawości. Duża pojemność 500 mililitrów za małą cenę wynoszącą około 6 złotych to parametry bardzo obiecujące :) Kilka razy obił mi się o uszy w blogowej sferze jako niezły produkt ,dlatego też postanowiłam go wypróbować.

Znalazłam już jeden wielki minus owego produktu. Mianowicie zapach. Pachnie jak gigantyczna fabryka chemikaliów ,co wiadomo-niezbyt zachęca do użytkowania.
Gloriastyczny duet nie jest lepszy ,zapach perfum dla pani w bardzo podeszłym wieku otaczający głowę ze wszystkich stron to nic wspaniałego.
Mimo to nie ma co się załamywać ,bo istnieje wiele gorszych od wymienionych specyfików demonów dla naszych delikatnych nozdrzy :) Sok z czarnej rzepy ,wiejąca mnóstwem kadzideł amla , drażniący smród drożdży, woń żelatyny oraz mityczna cysteinowa płukanka ,której jeszcze nie dane mi było wypróbować.
My włosomaniaczki wypracowujemy sobie zapewne wyższy "próg smrodu" od "normalnych" ludzi :)

Pozdrawiam Was i życzę mile spędzonego popołudnia :)
Algadia.

PS: Powyższy post jest opatrzony liczbą 20. To oznacza ,że w pocie czoła wysmażyłam już dla Was równo 20 wpisów o ukochanej włosowej tematyce :) Nie na darmo pociłam się nad tyloma tekstami. Od dnia 12 lipca zyskałam 16 obserwatorów ,47 komentarzy i 2274 wyświetleń. Mogę jedynie rzec ,że było warto.
Dziękuję :)




10 komentarzy:

  1. ta gloria ciągle za mną chodzi! a o odżywce hegron ciągle mogę powtarzać - okropna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba się skuszę na tego garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na recenzje balsamu z joanny.widziałam go dzis w sklepie,ale sobie na razie darowałam;)
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam tą z Garniera i bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  5. garniera miałam i za każdym razem z chęcią do niego wracam, tak samo jak do szamponu ;) a balsam z joanny i odżywka hegron w przyszłości z chęcią wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie ta miniaturowa odżywka z Joanny :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam maskę Glorię, ale chyba wypróbuję też balsam z Apteczki Babuni i tą małą odżywkę z Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Glorię i Hegrona mogę z czystym sumieniem polecić:) muszę wypróbować ten balsam z Joanny

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten Hegron mnie absolutnie nie przekonuje... Za to Glorię musze kupić. Szkoda, że w moim mieście jest dostępna tylko emulsja..

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezły zestaw kosmetyków-włosy na pewno sie odwdzęczą
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń