niedziela, 15 lipca 2012

Wakacyjny Haul Zakupowy

// // 1 comment
Dziś niemalże cały dzień spędziłam na zakupach. Odwiedziłam pomorską Matarnię i oczywiście obowiązkowo apteko-drogerię SuperPharm .Pragnę Was z radością poinformować ,iż panuje tam promocja na maski od BioWaxa. Mianowicie wszystkie zostały przecenione z dwudziestu złotych na trzynaście :) Ja osobiście nie zakupiłam żadnej ,jednak koleżanka ,z którą byłam na tychże zakupach skusiła się na wersję do włosów farbowanych. Swoją drogą stopniowo udaje mi się zarażać Ją włosomaniactwem ,ale o tym w innym poście. Drugą i ostatnią promocją jaka rzuciła mi się w oczy było serum ,również od BioWaxa z witaminami a+e. Buteleczka o pojemności 30 mililitrów została przeceniona z czternastu na osiem złotych :D  .Kolejnym przystankiem moich zakupów był hipermarket real ,a dokładniej jego pasaż. Oto co udało mi się nabyć:


1. Olejek babydream fur mama-Rossman ,12,49 złotych.
Zachwalany przez wiele blogerek. Cudowny skład. Świetna mieszanka olei. Właśnie siedzę z nim na głowie :) . Jakie przyniósł rezultaty okaże się dopiero jutro rano.

2. Isana, odżywka z olejkiem Babassu-Rossman, 5,49 złotych.
Znana wszystkim. Niezwykle spopularyzowana przez wszystkie blogi i fora internetowe. Dowiedziałam się o niej stosunkowo niedawno. To moje trzecie jej opakowanie. Działanie oczywiście wspaniałe.

3. Isana, maseczka do włosów suchych i zniszczonych-Rossman, 8,49 złotych.
Cierpliwie czeka na pierwsze zastosowanie.

4. Mocna gumka obszyta miękkim welurowym materiałem w kolorze "dresowym"-Świat Spinek ,
 5,9 złotych.
Kupiona z myślą o wiązaniu nią włosów na noc. Ma nie powodować odgnieceń ,być delikatna dla włosów i dobrze je trzymać.

5. Dwie mocne i bardzo rozciągliwe gumki do włosów bez metalowych elementów-Świat Spinek, 1 złoty.

Mam nadzieję ,że te produkty będą się świetnie sprawować na moich włosach a ja powoli przymierzam się do pierwszego zakupu zestawu półproduktów :)

Pozdrawiam Was ciepło.
Algadia.

1 komentarz:

  1. Uwielbiam isane,maseczka również dobrze sie sprawdza

    OdpowiedzUsuń