czwartek, 12 lipca 2012

Powitanie

// // Leave a Comment
Hej. Nazywam się Weronika i jestem włosomaniaczką. Polemizować można by było nad prawdziwością tego stwierdzenia ponieważ moje włosomaniackie zapędy są jeszcze bardzo kulawe,jednakże to co wyprawiam z moimi kłakami podchodzi już moim zdaniem pod ten termin. W kolejnych wpisach postaram się Wam jak najlepiej przybliżyć stan moich włosów i moje poczynania ich dotyczące na przestrzeni lat ,jak również miesięcy. Zmian włosowych było wiele, zwłaszcza na płaszczyźnie fryzjerskiej. Niektóre bardziej radykalne, inne mniej ,ale na pewno każda z nich miała jakiś wpływ na to jak moje włosy prezentują sie dzisiaj. Teraz nie pozostaje mi nic innego jak w kolejnym wpisie przedstawić Wam moje czupryniane poczynania ,więc do zobaczenia za chwilę :D


0 komentarze:

Prześlij komentarz