wtorek, 17 lipca 2012

Plan przyśpieszania porostu włosów

// // 5 comments
Jako początkująca włosomaniaczka duży nacisk kładę na przyśpieszanie porostu włosów. Za mną nieudana próba picia drożdży (piłam przez tydzień, potem zapominałam) ,wcierania Daktarinu w skórę głowy, picia herbatek z pokrzywy i skrzypu ,łykania suplementów oraz masażu skóry głowy. Przyszedł czas ,żeby powiedzieć temu stanowcze NIE! Oto ogłaszam STOP obijaniu się i START intensywnemu przyśpieszaniu porostu. Oto zredagowany przeze mnie plan:

-Wieczorami przed myciem włosów nakładanie oleju na włosy i wcieranie Daktarinu w skalp.
-Po umyciu włosów i ich odżywieniu wcieranie zakupionego dzisiaj Jantara.
-Łykanie CP (calcium pantothenicum ) dwa razy dziennie po dwie tabletki.
-Codzienne kilkuminutowe masowanie skóry głowy.




Na razie nie  uwzględniam picia drożdży ani herbat ziołowych z powodu zbliżającego się tygodniowego wyjazdu do Egiptu. Wtedy na pewno nie będę miała dostępu do nich , a także czasu na ich przygotowanie i użytkowanie. Tak więc jutro dokonam mierzenia pasemek kontrolnych, a także zrobię zdjęcie moim włosom ,a postępy będę na bieżąco Wam relacjonować :)

Pozdrawiam Was i życzę dobrej nocy :)
Algadia.


5 komentarzy:

  1. Też łykałam CP ale nie regularnie, za to masaż i Jantar codziennie,niedługo zrobię podsumowanie tej mojej akcji,więc zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masaż głowy uwielbiam!! Super porada dziękuję. Od siebie moge poradzić super odżywkę do rzęs marki Bodetko Lash. Używam miesiąc i jestem mega zadowolona z efektów. Polecam każdemu. A kupiłam ją na www.bodetkolash.eu

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć Dziewczyny . Ja od siebie też polecam odżywkę BodetkoLash, super efekt dla moich rzęs. Są teraz pełniejsze, grubsze i dłuższe. Serdecznie polecam. Mój chłopak jest zafascynowane wyglądem moich rzęs po stosowaniu tego preparatu. Jeszcze raz Serdecznie Polecam :D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolina nie wierzyłam w tą odżywkę ale ona naprawdę działa ! Już po pięciu dniach stosowania moje rzęsy stały się gęściejsze!

      Usuń
  4. Do tego planu myślę że warto dopisać 2-3 razy w tygodniu maskę z kefiru wtedy włosy będą cię bardzo kochać . Stosuje i efekt rewelacyjny do tego szampon i odżywkę tzw 5 działań z serii B,app ( kupuje w internecie bo taniej)

    OdpowiedzUsuń