piątek, 20 lipca 2012

Jak wygląda moja rutynowa pielęgnacja włosów?

// // 7 comments
Jako początkująca włosomaniaczka prowadzę dość intensywną pielęgnację. Jak wyglądają poszczególne jej etapy? Zaraz postaram się Wam je przedstawić :)

Co robię przed myciem?
Każdego wieczora przed myciem włosów (robię to co drugi dzień) olejuję je w wannie zgodnie z  metodą autorstwa BlondHairCare mieszanką olejków Babydream fur Mama. Przy okazji wcieram Daktarin w skórę głowy. Stosuję go razem z olejowaniem z powodu tego ,iż gdy aplikuje się go na suche ,umyte i wypielęgnowane włosy daje efekt obciążenia i tłustości u nasady ,czego bardzo nie lubię. Po wyschnięciu naolejowanych kosmyków zawijam je w koczka ślimaka , rozkładam ręcznik na poduszce i idę spać. 

Co robię podczas mycia?
Olej z czupryny zmywam za pomocą żelu do higieny intymnej Facelle. "Zabieg" ten wykonuję dwukrotnie ,po czym nakładam na włosy maskę (obecnie Isana-żółta z proteinami pszenicy) na pół godziny. Następnie raczę moje pukle odżywką (obecnie znana i chwalona wszem i wobec Isana z olejkiem Babassu) na 10 minut. Na sam koniec rytuału mycia jako ostatnie płukanie włosów stosuję płukankę z siemienia lnianego ,o której dowiedziałam się TU ,żeby zapobiec puszeniu się włosów.

Co robię po myciu?
Później na kilka minut zawijam włosy w ręcznikowy turban ,żeby wchłonął nadmiar wody. Następnie wcieram Jantar w skórę głowy i zabezpieczam końcówki silikonowym serum. Rozczesuję Tangle Tezeer (mam kręcone) i czekam aż naturalnie wyschną stosując się do TEJ metody stylizacji Brunette (wyłączając prostowanie grzywki)

Co poza tym?
Łykam suplementy. Obecnie Humavit Skrzyp i Pokrzywa ,a także Calcium Panthenonicum. Używam gumek bez metalowych elementów i związuję włosy na noc w koczka ślimaka-chroni to włosy przed urazami mechanicznymi a także potęguje skręt :)

Tak intensywną pielęgnację włosów rozpoczęłam wraz z założeniem bloga. Wcześniej nieregularnie olejowałam włosy ,nie stosowałam wcierek i spałam z rozpuszczonymi puklami :C . Mam nadzieję ,że uda mi się utrzymać obecny intensywny plan pielęgnacji jak najdłużej :)

Pozdrawiam Was i życzę mile spędzonego piątkowego wieczoru :)
Algadia.

PS: W związku z moimi jutrzejszymi urodzinami ,prezentem ofiarowanym mi przez przyjaciółkę są dowolne zakupy w Auchan w cenie do 30 złotych. Są jakieś produkty stamtąd pochodzące ,które świetnie Wam się sprawdziły i chętnie Byście je poleciły? Jeśli tak ,to napiszcie o nich w komentarzach ,lub zamieszczajcie linki do Swoich blogowych recenzji. Będę Wam bardzo wdzięczna :)

7 komentarzy:

  1. Życzę wytrwałości w wypełnianiu planu pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję ,że mi się to uda.

      Usuń
  2. Również życzę wytrwałości, bo sama wiem, że początki bywają trudne ;)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia :* Z Auchan bardzo popularna jest maska i emulsja Gloria. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W Auchanie możesz dostac maske GLORIE kostzuje ok 6 zł;)
    jest naprawdę dobra;)
    zapraszam,moze zaciekawi Cie notka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. na pewno maska GLORIA. tania jak barszcz, a naturalna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam jeszcze stosowanie 2-3 razy w tygodniu maski z kefiru to daje znakomite efekty . Do tego stosuje kosmetyki z serii B,app szampon i odżywkę tzw 5 działań i po tych kosmetykach moje włosy są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń